Pracovník zákaznické podpory

Domů Fóra JobShop Pracovník zákaznické podpory

  • This topic is empty.
Zobrazeno 0 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #159371 Reply
      Kateřina Boháčová
      Host

      Jsme společnost Newton Technologies a zabýváme se vývojem řečových technologií. Momentálně hledáme kolegu na zkrácený úvazek, který by posílil naši zákaznickou podporu.

      Náplň práce
      řešení technických problémů u našich aplikací Beey a Newton Dictate
      komunikace s klienty prostřednictvím emailu, chatu a nárazově tel. hovorů;
      aktivní spolupráce s týmem vývoje a testování na hledání konkrétního řešení;
      práce se zpětnou vazbou v rámci zlepšování servisu a UX
      budování a rozvíjení dlouhodobých B2B/B2C vztahů;
      údržba manuálů a technické dokumentace
      správa licencí a uživatelských účtů

      Ideální kandidát:
      mluví plynně CZ, AJ a baví ji/ho komunikace
      je to technický typ, který se rád učí (je potřeba sledovat vývoj appky a být v obraze)
      nemusí mít technické vzdělání, ale bylo by super mít povědomí o operačních systémech (především Windows) a celkově SW
      pokud by se zajímal/a o testování nebo vývoj jako takový, má body navíc 🙂
      má snahu pomáhat a hledat nejlepší řešení pro klienta
      umí i složitější věci podávat jednoduše a srozumitelně
      baví ji/ho svět aplikací a nových technologií
      samostatný/á, umí si dobře zorganizovat čas

      Nabízíme
      dlouhodobou spolupráci
      práci se skvělým produktem a ještě skvělejším týmem
      plný nebo částečný úvazek (u částečného by super, pokud by tam byla pravidelnost – na domluvě)
      možnost z větší části pracovat i z domova

      V případě zájmu se můžete ozývat na katerina.bohacova@newtontech.cz

Zobrazeno 0 vláken odpovědí
Odpověď na: Pracovník zákaznické podpory
Vaše informace:




Úvod > Témata > Pracovník zákaznické podpory